Самара, Казань, Новосибирск - учурда Бишкектен Россиянын үч шаарына поезд каттамы жүрүүдө

Самара, Казань, Новосибирск - учурда Бишкектен Россиянын үч шаарына поезд каттамы жүрүүдө

“Бишкек Темир Жолу” МИнин маалымат кызматы эл аралык жүргүнчүлөрдү ташуучу каттам боюнча маалымат берди.

№17 Бишкек-Самара багытындагы ылдам поезди жумасына эки жолушаршемби жана жума күндөрү жөнөйт, Самарага жума жана жекшемби күндөрү жетет. №18 Самара – Бишкек багытындагы поезд Самарадан ишемби жана дүйшөмбү күндөрү жөнөп, Бишкекке дүйшөмбү жана шаршемби күндөрү келет. Жолдун жалпы узундугу 2685 чакырымды түзөт. Бир тарапты көздөй жолдо жүрүүнүн жалпы убактысы – 56 саат 30 мүнөттү түзөт.

№305 Бишкек – Казань багытындагы жүргүнчү поезди Бишкектен жумасына бир жолу – дүйшөмбү күндөрү жөнөйт, Казанга бейшемби күндөрү келет.

№306 Казань – Бишкек багытындагы жүргүнчү поезди Казандан бейшемби күнү чыгат, Бишкекке жекшемби сайын келет. Жолдун жалпы узундугу 3286 чакырымды түзөт. Бир тарапты көздөй жолдо жүрүүнүн жалпы убактысы – 64 саат 40 мүнөттү түзөт.

№385 Бишкек-Новосибирск, № 386 Новосибирск-Бишкек багытындагы жүргүнчү поезди сегиз күндө бир жолу каттайт. Жолдун жалпы узундугу 2 340 чакырымды түзөт. Бир тарапты көздөй жолдо жүрүүнүн жалпы убактысы –  52 саат 43 мүнөттү түзөт.

Өлкө ичинде күн сайын төмөнкү каттамдар жүрөт: Бишкек-1 – Токмок, Бишкек-2 – Кайыңды.

  • Поезд жөнөгөнгө чейин 45 күндөн 41 күнгө чейинки аралыкта жол жүрүү документтерин (билет) сатып алсаңыз, купелерде жана СВ вагондордо 45%, ал эми плацкарт вагондордо 35% арзандатуу бар.

Жол жүрүү билеттин баасын, жүргүнчүлөрдү ташуучу поезддердин графигин тактап алуу үчүн жарандар төмөнкү телефондор аркылуу маалымат ала алышат: уюлдук телефон – 0705 076696, стационардык телефон: (0312) 30-02-09, (0312) 92-68-54, (0312) 92 -68-40

Мындан тышкары окуңуз

Кыргызстан — Кытай — Өзбекстан темир жолунун курулушун каржылоо боюнча кредиттик макулдашууга кол коюлду

Кыргызстан — Кытай — Өзбекстан темир жолунун курулушун каржылоо боюнча кредиттик макулдашууга кол коюлду

Министрлер кабинетинин төрагасынын орун басары Бакыт Торобаев Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жолун куруу долбоорун каржылоого багытталган кредиттик макулдашууга кол коюу аземине катышты МинКаб басма сөз кызматы билдирди. Макулдашуу "Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жол компаниясы" ЖЧКсы (үч өлкө тарабынан түзүлгөн биргелешкен долбоордук компания) менен Кытай Эл Республикасынын банктарынан турган

Нарын шаарында көмүрдү кымбат сатууну көздөгөндөр кармалды

Нарын шаарында көмүрдү кымбат сатууну көздөгөндөр кармалды

УКМКдан билдиришкендей, 8-декабрда УКМК Монополияга каршы кызматтын аймактык бөлүмү жана Нарын шаардык мэриясынын кызматкерлери менен биргеликте Кара-Кече кенинен (108 тонна) көмүр жүктөлгөн 6 жеке жүк ташуучу унааны кармаган. Алар көмүрдү Нарын шаарында жогорулатылган баада (тоннасына 6000 сом) сатууну пландап жатышкан. Аталган унааларга Ак-Талаа районунун Тоголок-Молдо айыл аймагынан берилген ишеним каттын

Жети-Өгүздөгү 27,55 млн сомдук жер мамлекетке кайтарылды

Жети-Өгүздөгү 27,55 млн сомдук жер мамлекетке кайтарылды

Жети-Өгүз райондук прокуратурасы тарабынан мыйзамсыз берилген айыл чарба багытындагы жер тилкелери мамлекетке кайтарылды. Бул тууралуу Башкы прокуратуранын маалымат кызматынан кабарлашты. Жети-Өгүз райондук прокуратурасы тарабынан Кыргыз Республикасынын жер мыйзамдарынын аткарылышы жана сакталышын текшерүү максатында жүргүзүлгөн аудиттин жыйынтыгында Барскоон айыл өкмөтүндөгү жалпы 2,4 гектар айыл чарба багытындагы жер тилкелери жеке жактардын

“Кытай-Кыргызстан-Өзбекстан” темир жолунун курулушун каржылоо макулдашылды

“Кытай-Кыргызстан-Өзбекстан” темир жолунун курулушун каржылоо макулдашылды

Министрлер Кабинетинин Төрагасынын орун басары – Суу ресурстары, айыл чарба жана кайра иштетүү өнөр жайы министри Бакыт Төрөбаев “Кытай-Кыргызстан-Өзбекстан” темир жолун куруу долбоорун каржылоо боюнча насыялык макулдашууга кол коюу аземине катышты. Бул тууралуу өкмөттүн басма сөз кызматынан билдирди. Макулдашууга долбоорду ишке ашыруучу “Кытай-Кыргызстан-Өзбекстан” темир жолу компаниясы” ЖЧКсы жана Кытайдын мамлекеттик өнүктүрүү