Быйыл КТБ 3,6 млн кызмат көрсөттү, анын 527 миңи онлайн
Жыл башынан бери Кыргызстан боюнча Калкты тейлөө борборлоруна жалпы 3,6 млн кайрылуу катталып, анын ичинен 527 миң кызмат онлайн форматта жеткирилди. Бул тууралуу "Кызмат" мамлекеттик мекемесинен билдиришти.
Эң көп суроо-талапка ээ санарип кызматтар — даректи каттоо жана ар кандай маалымкаттарды алуу. Бирок ID-картаны онлайн алмаштыруу боюнча активдүүлүк төмөн бойдон калууда: 3 миң арыздан болгону 1 миң документ берилген.
Жыйындын жыйынтыгында 2026-жылга артыкчылыктуу багыттар катары онлайн кызматтарды кеңейтүү, кезектерди кыскартуу, тейлөөнүн сапатын жогорулатуу жана коррупцияга каршы чараларды күчөтүү аныкталды.
Азыркы тапта Кыргызстанда 52 калкты тейлөө борбору, 2 Бакыт өргөсү, ошондой эле Бишкек жана Ош шаарларында чет өлкөлүк жарандарды тейлөө боюнча 2 бөлүм иштеп жатат.