Бизнесиңиздин мобилдик тиркемесин чыгаруу керекпи? — чек-лист

Бизнесиңиздин мобилдик тиркемесин чыгаруу керекпи? — чек-лист

App Annie компаниясынын State of Mobile 2022 маалыматына таянсак, 2021-жылдын аягында колдонуучулар күнүнө орточо эсеп менен 4 саат 48 мүнөтүн мобилдик тиркемелерде өткөрүшкөн. Тиркемелер бизнеске кардарлар менен байланышууга жана брендге көңүл буруунун санын көбөйтүүгө кошумча мүмкүнчүлүк берет. Андыктан тиркемелер биринчи кезекте колдонуучу менен компаниянын байланышын бекемдөө үчүн иштелип чыгат. Төмөндө мобилдик тиркеме сиздин компанияңызга керекпи же жокпу, аны түшүнүүгө жардам беребиз.

Мобилдик тиркеме — атаандаштардын арасында өзгөчөлөнүүнүн бир жолу. Интернет аркылуу өзүн жарнамалаган бизнес өзүн заманбап жана ыңгайлуу катары көрсөтөт. Бул анын баракчаларды же баннердик жарнамаларды колдонгон компаниялардан өзгөчөлөнтүп турат. "Салттуу" ыкмалар потенциалдуу кардарлар менен мынчалык тез-тез жана жемиштүү баарлашууга мүмкүндүк бербейт, ал эми тиркеме кардарга дайыма продукт/кызмат тууралуу эскертип турат.

Мобилдик тиркеме кандай көйгөйлөрдү чечет?

Мобилдик тиркемеде башка байланыш каналдарын колдонуу менен ишке ашыруу кыйын болгон функциялардын комплекси бар экенин белгилейбиз. Мобилдик софт компанияларга төмөнкү көйгөйлөрдү чечүүгө жардам берет:

  • Өз ара аракеттенүүнү персоналдаштыруу

Колдонуучуларга бренд аларга кам көрүп жатканын сезүү абдан жагымдуу. Marketo изилдөөсү көрсөткөндөй, колдонуучулардын 79%ы атайын сунушту жекелештирилген жана кардар менен компаниянын ортосундагы өз ара аракеттенүү тарыхына негизделсе гана колдонушат. Ошондуктан, уникалдуу сатып алуу шарттары менен push-билдирүүлөрдү жөнөтүү, ошондой эле жеке сунуштар, кардарды тартууну гана жогорулатпастан, керектөөчүлөрдүн брендге болгон лоялдуулугун да арттырат.

  • Лоялдуулукту калыптандыруу

Тиркеме кардарлардын компанияга болгон мамилесине оң таасирин тийгизиши үчүн колдонуучуларга уникалдуу функцияларды берүү маанилүү. Тиркеме аркылуу сатып алууда арзандатуулар, колдонмодо гана жеткиликтүү болгон эксклюзивдүү маалымат, жеке продуктуну сунуштоо кардарга жагымдуу болот.

  • Кардарларды кармоо

Тиркеме кардар менен байланышуу жана компанияга кардарлардын ишенимин өстүрүү үчүн кеңири мүмкүнчүлүктөрдү берет. Статистикага ылайык, колдонуучулардын 75% лоялдуулук программасы бар компанияларды артык көрүшөт. Тиркеменин жардамы менен сиз көбүрөөк колдонуучуларды гана тартпастан, кардарлар менен дагы эффективдүү байланыша аласыз.

Тиркеме сизге жарнамалык билдирүүлөрдү так максаттоого жана кардардын тиркемени ачуу каалоосун жаратып, кайталап сатып алууларды стимулдай турган push-эскертмелерин жөнөтүүгө мүмкүндүк берет. Criteo порталынын маалыматына ылайык, колдонуучулардын 40% аларды алгандан кийин бир сааттын ичинде push-эскертмелери менен иштешет. Мындан тышкары, накталай чыгымдарды талап кылган электрондук каттардан айырмаланып, мындай эскертүүлөр компания үчүн таптакыр бекер.

  • Маалыматтарды топтоо

Тиркемени орноткон колдонуучулар жөнүндө, мисалы, веб-сайтыңызга келген конокторго караганда көбүрөөк маалымат ала аласыз. Смартфондор жеке байланыш каражаты катары маркетологдор максаттуу жөнөтүүлөрдү, жарнамаларды түзүүдө, ошондой эле бренддин максаттуу аудиториясын талдоодо керектүү көптөгөн жеке маалыматты сактайт.

  • Сатып алуулар көбөйөт

App Annie изилдөөсүнө ылайык, колдонуучулар браузерге караганда колдонмолордо 7 эсе көп убакыт өткөрүшөт. Мындай трафик кардар менен тез-тез байланышууга жана ага актуалдуу продукцияларды сунуштоого мүмкүндүк берет. Статистика көрсөткөндөй, мобилдик сатып алуулардын 54%ы онлайн соода тиркемелеринде жүрөт, ал эми колдонуучулардын 46%ы браузер аркылуу сатып алышат. Колдонуучулар, өздөрү катталган тиркемеге киргенде сатып алуу тууралуу чечимин тезирээк жасашат.

Тиркеменин ийгиликтүү болоорун кантип болжолдосо болот?

  • Сиздин сайтыңыздагы трафиктин көлөмүн жана структурасын баалаңыз.

Вебсайтыңыздагы мобилдик жана жумуш трафигинин катышын анализдеңиз. Эгерде колдонуучулардын көпчүлүгү (>50%) ресурска мобилдик телефондон кирсе, анда тиркеме суроо-талапка ээ болот. Көптөгөн компаниялардын көйгөйлөрүнүн бири — бул компаниянын веб-сайтынын мобилдик телефонго ыңгайлашпагандыгы. Бул кардарларды алыстатат ​​жана сатууну азайтат. Тиркеме колдонуучу тажрыйбасын жөнөкөйлөштүрүүгө жардам берет, ошондой эле кардарларга жекелештирилген сунуштарды берүү үчүн кеңири маалыматты чогултат.

  • Колдонуучулардын аракеттерин байкаңыз

Изилдөө көрсөткөндөй, колдонуучулардын 25%ы тиркемени биринчи жолу колдонгондон кийин ага кайтып келбейт. Колдонуучуну кызыктыруу жана аны сиздин тиркемеңизге кайра-кайра кирүүгө шыктандыруу үчүн навигациянын жеңилдигине, тиркеменин ички иштерин оптималдаштырууга жана башка колдонуу аспектилерине көңүл буруу маанилүү. Ишке киргизүүдөн мурун интерфейстин A/B-тестирлөөсүн өткөрүп, келечектеги кардарлар үчүн баалуу сунушту кылдаттык менен иштеп чыгуу зарыл.

  • Жеткиңиз келген максатты аныктаңыз

Тиркеме учурдагы кардарлар менен өз ара аракеттенүүнү жакшыртуу үчүн ылайыктуу. Уникалдуу мүмкүнчүлүктөр, колдонуучуга ыңгайлуу интерфейс, жогорку ылдамдыктагы софт жана жогорку сапаттагы персоналдаштыруу кардарларды өзүнө тартып, байланышты жөнөкөйлөштүрөт жана буйрутма берүү ыктымалдыгын жогорулатат.

Көп учурда компаниялар тиркемени да, веб-сайтты да тандашат. Бул бизнес бир учурда бир нече максаттарга жетүү керек болгон учурларда жакшы чечим болуп саналат.

  • Тиркеменин репутациясын байкап туруңуз

Колдонмону илгерилетүү кардарларды тартуу үчүн акы төлөнүүчү ыкмаларды колдонуу менен гана чектелбестен, аброю менен иштөөнү да камтыйт. Сын-пикирлер тиркемеде мүчүлүштүктөрдү оңдоого, колдонуучунун тажрыйбасын оптималдаштырууга, колдонууга болгон ишенимди жогорулатууга жардам берет. Колдонуучулар жарнамага караганда рейтингдерге жана сын-пикирлерге көбүрөөк көңүл бурушат.

  • Атаандаштардын тиркемелерине көңүл буруңуз

Атаандаштарыңыздын колдонмолорун анализдеңиз. Алар интерфейске кандай функцияларды киргизишти? Колдонуучуларды тартуу үчүн кандай аракеттерди көрүшүүдө? Колдонмонун жүктөө динамикасы кандай? Софт акыркы жолу качан жаңыртылганын баалоо да маанилүү. Эгерде жакшыртуулар тез-тез жүргүзүлсө, бул колдонуучулар арасында тиркеменин популярдуулугун көрсөтөт.

Эгерде мобилдик тиркеменин кереги жок болсо эмне кылуу керек?

Эгерде алдын ала талдоо мобилдик софт аудиторияңыздын, тагыраак айтканда, кардарларыңыздын арасында суроо-талапка ээ болбой тургандыгын көрсөтсө, продукцияңызды жана кызматтарыңызды веб-сайт аркылуу илгерилетүүнү сунуштайбыз.

Веб-сайт ошондой эле продукцияңызды жана кызматтарыңызды илгерилетүү үчүн эффективдүү канал болуп саналат. Сиздин максаттарыңызга жана кардарлардын муктаждыктарына жараша, ал колдонмого караганда көбүрөөк же азыраак натыйжалуу болушу мүмкүн.

Кардарларды тартуу үчүн эки ыкманы тең айкалыштырууга болот. Веб-сайт ошондой эле мобилдик тиркемени илгерилетүү каналдарынын бири боло алат.

  • Товарлар жана кызматтар тууралуу маалымат берүү

Мобилдик тиркемеге караганда веб-сайттагы маалыматтарды тез-тез жаңыртып турууга болот. Колдонмого өзгөртүүлөр киргизилгенге чейин жаңы версия модерациядан өтүшү керек. Эгерде бизнес кардарларга өнүмдөр/кызматтар жөнүндө толук маалымат керек болгон аймакта иштесе, анда веб-сайт сатууну көбөйтүүдө натыйжалуураак болот.

  • Имиджди калыптандыруу

Сиздин компания жөнүндө маалымат, публикациялар жана блогдогу жаңылыктар бизнестин имиджине, сатууга таасир этет. Адистериңиздин компетенттүүлүгүн көрсөтүү, жетишкендиктер жана маанилүү окуялар жөнүндө айтып берүү менен сиз өзүңүздүн өнүмдөрүңүздүн/кызматыңыздын сапатына ишенимди арттырасыз жана максаттуу аудиторияңыздын ишенимин бекемдейсиз. Ишеним аркасынан сатып алуу аракетин камсыздайт. Ошондуктан биринчи этаптарда туура маалымат менен толтурулган веб-сайт колдонуучулардын жаман пикирлерин жокко чыгарууга жана алар эмне үчүн сизди тандашы керектигин түшүнүүгө жардам берет.

Жыйынтык

Албетте, сайттын да, тиркеменин да артыкчылыктары менен катар кемчиликтери да бар. Ошондуктан, кардарлар менен баарлашуунун приоритеттүү ыкмасын тандоодон мурун, кайсы артыкчылыктар сиз үчүн маанилүү экенин жана сиздин колдонуучуларыңыз кандай кемчиликтерге туруштук берүүгө даяр экендигин талдап чыгышыңыз керек.

Мобилдик тиркеме

Артыкчылыгы:

  • Персоналдаштыруу жана push-эскертмелер
  • Лоялдуулукту көтөрүү
  • Телефон менен интеграциянын жогорку деңгээли
  • Жумуштун ылдамдыгы
  • Сайтка караганда кеңири аналитика
  • Монетизация

Кемчилиги:

  • Регулярдуу иштеп, жаңыртып турууну талап кылат
  • Жаңыртууну бат-бат жасай албайсың.

Сайт

Артыкчылыгы:

  • Кенен маалыматты камтыйт
  • Сайтка өзгөртүү киргизүүнүн жөнөкөйлүгү
  • Имидж менен иштөө
  • Тиркемеге караганда маалыматтар толук берилет.

Кемчиликтери:

  • Тиркемеге караганда кеч ачылат
  • Персоналдаштыруу жок (маркетингдик башка инструменттер колдонулушу керек)
  • Телефондон ачууга ылайыкташтырылбай калат
  • Атаандаштык чоң.

Мобилдик тиркемелерди ишке ашыруу тенденциясы активдүү күч алууда. Бул тенденциялардын башында бизнесиңизди жаңы реалдуулуктардын талаптарына ылайыкташтыруу маанилүү. Тиркемени колдонуу кардар менен болгон байланышты жакшыртпастан, лоялдуулук программасын алмаштыра алат. Тиркемелер ар бир бизнес темасына ылайыктуу эмес экенин эстен чыгарбоо керек. Ошондуктан, ишти баштоодон мурун, сиз нишаны талдап, компанияңыздын жана аудиторияңыздын муктаждыктарына жооп берген чечимди тандап алышыңыз керек.

Read more

Компаньон Банкы CERISE+SPTF’ден алтын сертификатка ээ болду

Компаньон Банкы CERISE+SPTF’ден алтын сертификатка ээ болду

Компаньон Банкы CERISE+SPTF тарабынан кардарларды коргоо принциптерине шайкештиктин алтын сертификатын алды. Кардарларды коргоо компаниялардын социалдык жоопкерчилигинин негизи болуп саналат, ошол себептен Компаньон Банкы кардарлардын муктаждыктарын гана канааттандырбастан, алардын жыргалчылыгына жана туруктуу өнүгүүсүнө салым кошкон финансылык кызматтарды түзүүгө умтулат. Банктын өнүмдөрү жана кызматтары кардарларга күнүмдүк муктаждыктарын чечүүгө, мүмкүнчүлүктөрдү пайдаланууга жана

«Альянс Алтын» өнүктүрүү фонду спорт тармагына 41.5 млн сом жумшады

«Альянс Алтын» өнүктүрүү фонду спорт тармагына 41.5 млн сом жумшады

«Альянс Алтын» өнүктүрүү фонду 2016-жылдан бери Талас облусунда дене тарбия жана спортту колдоого багытталган 98 долбоор үчүн 41.5 млн сом жумшаса, акыркы бир жыл аралыгында 8.7 млн сом каражат жумшалып 12 долбоор ишке ашкан. Бул тууралуу «Альянс Алтын» тоо кен ишканасы билдирди. Алардын бири, 2024-жылдын 24-июлунда «Альянс Алтын»

«Альянс Алтын» Олимпиадага бара турган Талас облусунан чыккан спортчуларга колдоо көрсөттү

«Альянс Алтын» Олимпиадага бара турган Талас облусунан чыккан спортчуларга колдоо көрсөттү

«Альянс Алтын» компаниясы Талас облусунан чыккан 2024-жылы Париждеги Олимпиада оюндары менен Дүйнө чемпионатына бара турган Кыргызстандын курамасынын мүчөлөрүнө колдоо көрсөттү. Бул тууралуу ишкананын маалымат кызматы билдирди. Чоң мелдешке жолдомо алган спортчуларга 100 миң сомдон акчалай сыйлык жана спорттук кийим тапшырылды. Олимп оюндарына жолдомо алган Мээрим Жуманазарова, Айпери Медет кызы, Үзүр

«Альянс Алтын» май айында бюджетке рекорддук суммадагы салык төлөдү

«Альянс Алтын» май айында бюджетке рекорддук суммадагы салык төлөдү

2015-жылдан 2024-жылдын май айына чейин «Альянс Алтын» компаниясы Кыргызстандын бюджетине 18.6 млрд сом салык төлөдү. Алардын ичинен 2024-жылдын май айында 927.4 млн сом төлөнүп, бул акыркы үч жыл ичиндеги айларга салыштырмалуу эң чоң салык төлөмү болду. Мындан тышкары, 2021-жылдын апрелинен 2024-жылдын май айына чейин компания «Жергиликтүү маанидеги инфраструктураны